جامع‌ترین خدمات بازارهای مالی را از ما بخواهید

گزارش تخلف بروکر سی ام اس پرایم – CMS Prime

لوگو بروکر متخلف CMS Prime

در تاریخ 8 آوریل 2025 گزارشی تخلفی از بروکر CMS Prime دریافت نمودیم که نشان می داد کاربر بونوس 100% و 90 روزه را از بروکر دریافت نموده و این بونوس در تاریخ 23 مارس از حسابش برداشت شده، کاربر از این موضوع متعجب می شود و به پشتیبانی مراجعه می کند و پشتیبانی اعلام می کند که این اتفاق به دلیل بروزرسانی در سیستم ها بوده و با عذرخواهی بونوس را به حساب کاربر باز می گرداند. چند روز بعد در تاریخ 31 مارس دو مرتبه این اتفاق تکرار می شود که باز هم با پیگیری کاربر به حسابش باز می گردد. در روز اول آوریل برای سومین بار و در دومین روز متوالی این اتفاق می افتد با این تفاوت که این بار کاربر در ضرر بوده و با این برداشت استاپ اوت فعال می شود و حساب کال مارجین می شود.

در ادامه هیستوری کامل کاربر را مشاهده می کنید:

هیستوری کاربر در بروکر متخلف cms prime

هیستوری کاربر در بروکر متخلف cms prime

هیستوری کاربر در بروکر کلاهبردار cms prime

هیستوری کاربر در بروکر متخلف cms prime

هیستوری کاربر در بروکر متخلف cms prime

هیستوری کاربر در بروکر متخلف cms prime

ما هم به چت آنلاین بروکر مراجعه کردیم و هم از طریق ایمیل با بروکر ارتباط برقرار نمودیم ولی پاسخی دریافت نکردیم اما در زمان پیگیری های ما با کاربر تماس گرفتند و اعلام کردند که خود مشتری مقصر بوده زیرا مدیریت سرمایه را رعایت نکرده است!

 تحلیل و بررسی این مورد بسیار ساده است. هر کس یک نگاه به این هیستوری داشته باشد متوجه قصور و تعمد بروکر می شود. بار اول گفته شده که در بروزرسانی سیستم ها این اتفاق افتاده و با عذرخواهی بونوس را مجددا باز گرداندند. در دفعات بعدی هم بهانه های مشابهی آوردند تا موفق شده اند حساب کاربر را کال کنند. با این حال که قصور از سمت بروکر بوده اما حاضر به پذیرش اشتباه و بازگرداندن پول کاربر نشده است.

کاربران عزیز اعتبار این بروکر 400 دلار هم ارزش ندارد که اگر داشت می بایست با تهدیدهای ما مبنی بر رسانه ای کردن این موضوع پول کاربر را بر می گرداند. لازم به ذکر است که کاربر راضی بوده تا پول خودش را بدون بونوس به او بدهند تا کارش را انجام دهد ولی بروکر زیر بار نرفته است. کاربر در پاسخ به این سوال ما که چرا در دفعه دوم پول خود را برداشت نکردید گفت که مدیر حساب تماس می گرفته و با چرب زبانی و عذرخواهی مسئله را ختم می کرده و اطمینان می داده که دیگر این اتفاق پیش نخواهد آمد.

لازم به ذکر است که با جستجو در اینترنت نیز به سابقه و عملکرد خوبی نسبت به این بروکر نخواهید رسید و همینطور دارای رگوله معتبری نیستند. در تصویر زیر یک نمونه از این بازخوردها را مشاهده می کنید:

رتبه بروکر متخلف سی ام اس پرایم در سایت ویکی اف ایکس

نتیجه گزارش ها در صفحه تخلف بروکر ها در فارکس فکتوری فارسی به نشانی https://forexfactory.live/report-broker و در سایت ایسن به نشانی https://iecen.ir/?p=38807 درج شده است و از شما خواهشمندیم تا برای شفاف سازی فضای ترید کشور و عدم سو استفاده بروکر ها از کاربران ایرانی این مهم را هر چه سریعتر در شبکه های اجتماعی خود به انتشار بگذارید.

کاربر عزیز این اتفاق امروز برای همنوع شما افتاده و ممکن است در آینده برای شما بیفتد. لطفا از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی این مهم استفاده کنید تا این بروکرها مجبور شوند بطور کامل بازار ایران را ترک کنند. اینکار چند مزیت دارد:

– آگاه سازی جمعی تریدرهای ایرانی 

– عدم تکرار این موضوع توسط بروکرهای دیگر

–  ارتقای استانداردهای خدمات مشتری

– افزایش سرمایه‌گذاری در امنیت

– حذف بروکرهای متقلب از بازار

– تقویت چارچوب‌های قانونی

– افزایش شفافیت در بازار فارکس

– جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی در آینده