زمینه اصلی سایت ایسن

مشاور روانی

پیش گفتار

ما معتقدیم که تاثیر مسائل روانی در کار ترید و معامله کردن بر هیچکس پنهان نمی‌ماند. حتی کسانی که حداقل برای مدت دو یا سه ماه با یک حساب کوچک کار کرده‌اند، با این مسئله آشنا هستند. همچنین، اگر دوره آموزشی را گذرانده باشند، حتماً در طول این دوره‌ها به این مسائل اشاره شده یا حتی به کارآموز تکنیک‌هایی برای عبور از تنگناهای روانی در طول ترید آموخته شده است. و همینطور به احتمال خیلی زیاد پیگیر مطالب مرتبط با مسائل روانشناسی در بازارهای مالی از طریق سایت ها، شبکه های اجتماعی و سایر رسانه ها بوده اید، به این دلیل که با این مشکلات در کار خود مواجه هستید و درصدد حل آنها برآمدید.

اما با توجه به این حجم از اطلاعاتی که بدست آوردید همچنان مشکلات شما پا برجا باقی مانده، چرا؟! چون که این اطلاعات کلی هستند. و مشخص نیست دقیقا مشکل شما از کجا نشأت می گیرد. ضمناً موارد مرتبط با روان شما هم از آن دسته مواردی نیستند که با چشم پوشی از آنها گذر کنید. زیرا این مسائل در نتیجه معامله شما تاثیر خودشان را خواهند گذاشت، پس حتما حل مشکلات روانی خود را جدی بگیرید. فارغ از مسئله ترید این مشکلات اثر خود را در زندگی معمول شما هم خواهند گذاشت. 

مشاور روانی

دریافت راهکار با مشاور روانی

مجموعه ما به منظور حل مشکلات روانی تریدرها، با ارائه مشاور روانی نسخه‌ای خاص برای هر تریدر ارائه می‌دهد. این فرآیند با انجام تست‌های روانی و ارائه مشاوره از طریق کارشناسان حوزه روانشناسی و معامله‌گری انجام می‌شود. شما می‌توانید با تکمیل فرم درخواست و تعیین وقت، به یک کارشناس ارجاع داده شوید و در جلسه مشاوره یک ساعته، راهکارهای مناسب خود را دریافت کنید. البته با توجه به مشکلات شخصی، تعداد جلسات ممکن است تا 10 جلسه ادامه پیدا کند. تصمیم بر ادامه یا عدم ادامه جلسات به عهدهٔ شخص بوده و بر اساس بازخوردهایی که از راهنمایی‌های کارشناس دریافت می‌کنید، تعیین خواهد شد.

ضمناً جلسات مشاور روانی بصورت آنلاین بر بستر پلتفرم گوگل میت خواهد بود، بعضی از کارشناسان مجموعه ساکن ایران نیستند و شما با جلسات غیرحضوری از هر نقطه ای به تجارب این افراد دسترسی خواهید داشت.هزینه دریافت هر ساعت مشاوره نیز 350,000  تومان و برای عزیزان خارج از کشور 10$ خواهد بود.برای دریافت اولین نوبت خود فرم زیر را تکمیل کنید.

درخواست مشاوره روانی

"*" indicates required fields

مرحله 1 از 2

Please enter a number from 15 to 65.
Scroll to top